Adsensee Adsensee
Вт, 19 Бер 2024, 11:02:10
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Мій банер
http://leontyev.net/

Статистика





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Точний час
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Ваш IP

 

Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас.

Урок 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 3 клас. Інструктаж з БЖД.

Тема 1. Операції над папками і файлами.

Урок 2. Створення папок.

Урок 3. Копіювання файлів та папок.

Урок 4. Видалення файлів і папок.

Тема 2. Опрацювання тексту  на комп’ютері.

Урок 5. Тексти  і текстовий редактор. Середовище текстового редактора. Правила введення тексту.  Збереження текстового документа.

Урок 6. Відкриття текстового документа. Редагування тексту.

Урок 7. Форматування абзацу.

Урок 8. Копіювання і переміщення фрагментів тексту.

Урок 9. Форматування тексту.

Урок 10. Створення текстового документа.

Урок 11. Створення документа з малюнками.

Тема 3. Графічний редактор.

Урок 12. Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра. Збереження зображень.

Урок 13. Створення простих графічних зображень. 

Урок 14. Колір фігури і колір фону.

Урок 15. Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта.

Тема 4. Безпека дітей в Інтернеті.

Урок 16. Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

Урок 17. Навчаємося онлайн.

Урок 18. Електронне спілкування.

Урок 19. Створення і надсилання електронних листів.

Урок 20. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку  інформаційних матеріалів (повідомлень).

Тема 5. Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням.

Урок 21Алгоритми і виконавці. Алгоритми слідування.

Урок 22. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.

Урок 23. Логічне слідування «Якщо – то». 

Урок 24. Алгоритми з розгалуженням.

Урок 25. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch.

Урок 26. Алгоритми з повторенням.

Урок 27. Створення та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.

Урок 28. Створення та виконання програм у середовищі Scratch. Створення гри.

Тема 6. Робота з  презентаціями.

Урок 29. Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій.

Урок 30. Створення презентацій на основі шаблону. Робота з об’єктами на слайдах презентації.

Урок 31. Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації.

Урок 32. Розробка плану створення презентації на задану тему.

Тема 7. Повторення та узагальнення вивченого у 4-му класі.

Урок 33. Навчальний проект «Екологічні засоби особистої гігієни».

Урок 34. Пошук матеріалів. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Урок 35. Представлення проекту. Підсумковий урок за рік.