Adsensee Adsensee
Пт, 26 Кві 2024, 0:20:00
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Мій банер
http://leontyev.net/

Статистика





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Точний час
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Ваш IP

Тема:     Створення простих графічних зображень. 

Мета:

          Навчальна:  ознайомити учнів з можливостями гра­фічного редактора,

          Розвиваюча:   розвивати практичні навички роботи з ПК, мишею та клавіатурою, розвивати пізнавальні здібності учнів, логічне мислення, пам'ять;

          Виховна: Виховувати  зацікавленість до предмета, бажання вчитися

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.

 

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація знань.
  3. Створення простих графічних зображень. 
  4. Фізхвилинка.
  5. Робота з підручником.
  6. Робота за комп’ютером.
  7. Підсумок уроку.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

  • Привітання.
  • Відмічання відсутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку

 

2. Актуалізація знань.

1. Яке призначення графічних редакторів?

2. Назви основні елементи вікна графічного редактора Scratch.

3. Які ти знаєш інструменти графічного редактора Scratch?

4. Для чого призначена палітра кольорів?

5. Опиши алгоритм збереження нового виконавця в бібліотеці виконавців.

3. Створення простих графічних зображень. 

 

4. Фізхвилинка.

Всі піднесли руки –раз!

На носках стоїть весь клас,

Два – присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! – і вгору,

Два! – і вниз,

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

 Щоб ногам роботу дати.

Раз – присіли, два – піднялись.

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати.

5. Робота з підручником.

 (ст.60 Впр. 1)

6. Робота за комп’ютером.

(ст 59).

Релаксація.

Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.

  • Обертати очима по колу.
  • Рухати вгору, вниз.
  • Рухати вліво, вправо.
  • Заплющити та розплющити очі.

7. Підсумок уроку:

1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?

2. Що найбільше сподобалося?

3. Що запам’яталося?

4. Про що хотіли би дізнатися більше?

5. Розкажи, як виділити фрагмент малюнка у графічному редакторі Scratch.

6. Назви інструменти, призначені для перетворення фрагментів малюнків у графічному редакторі.

7. Які інструменти дозволяють збільшувати або зменшувати розміри малюнка?

8. Опиши алгоритм повороту фрагмента малюнка.

Конспект уроку + презентація + параграф підручника

 
Додаткові матеріали до уроку: