Форма входу
Пошук
Реклама
Друзі сайту
Презентації з інформатики

http://mirit.top





Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.

http://proinf.at.ua

Игры для ПК

http://zarobotayvnete.at.ua

http://rumba.ucoz.ru

Совушка баннер
Сайт без вірусів !

IP користувача
измерьте скорость интернета
Меню сайту
Точний час
Календар
Моє опитування
Ваше відношення до змін у програмах 2017 року
Всього відповідей: 101
Сайт живе

Шкільні свята

Увага !!!

Якщо Вам сподобався
мій сайт, то ви можете додати його в "Закладки" вашого браузера.

Мої баннери

http://leontyev.net



http://leontyev.net

Статистика



Проверка тиц и пр

Цена leontyev.net
Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Сьогодні були:
[Administrator ]

Тема:   Алгоритми і виконавці. Алгоритми слідування.

          Навчальна: повторити поняття "алгоритм", "система команд", "виконавець", ввести поняття алгоритм слідування;

          Розвиваюча: розвивати увагу, вміння робити висновки, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення; 

          Виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до думки інших людей, самостій­ність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація знань.
  3. Алгоритми і виконавці. Алгоритми слідування.
  4. Фізхвилинка.
  5. Робота з підручником.
  6. Робота за комп’ютером.
  7. Підсумок уроку.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

  • Привітання.
  • Відмічання відсутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку

2. Актуалізація знань.


1.Що таке команда?

2. Що таке алгоритм?

3. Хто такий виконавець алгоритму.

4. Хто може бути виконавцем алгоритму?

5. Що таке система команд?

3. Алгоритми і виконавці. Алгоритми слідування.

 
4. Фізхвилинка.

Раз! Два! Час вставати:

Будемо відпочивати.

Три! Чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П’ять! Шість! Засміялись,

Кілька разів понахилялись.

Їжачок у вільний час

Завітав сьогодні в клас.

Будем бігати, стрибати.

Щоб нам їжачка впіймати.

Прудко їжачок втікає.

Голочками нас шпиляє.

Сім! Вісім! Час настав

Повернутися до справ. 

5. Роботаз підручником. 

 (ст.97 Впр. 5)

6. Робота за комп’ютером.

(ст 96).

Релаксація.

Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.

  • Обертати очима по колу.
  • Рухати вгору, вниз.
  • Рухати вліво, вправо.
  • Заплющити та розплющити очі.

7. Підсумок уроку:

1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?

2. Що найбільше сподобалося?

3. Що запам’яталося?

4. Про що хотіли би дізнатися більше?

5. Якими способами можуть подаватися команди виконавцям?

6. Наведи приклади словесного подання команд.

7. Наведи приклади подання команд жестами, звуковими сигналами, світловими сигналами.

8. Наведи приклади виконавців та системи  їх команд.

 Завантажити (конспект уроку + презентація + параграф підручника)
 
 
 Завантажити (конспект уроку + презентація + параграф підручника)