Меню сайту
Категорії розділу
ДПА [7] |
Методична поличка [75] |
Навчально-методичні комплекти [12] |
Олімпіади [17] |
Підручники [120] |
Посібники [42] |
Робочі зошити [33] |
"Усі уроки","Мій конспект" [35] |
ПЗ - учбове [40] |
Стенди та плакати [13] |
Все для оформлення [59] |
Тиждень інформатики [8] |
Позакласна робота [63] |
Комп'ютерна література [234] |
Безпечний Інтернет [15] |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
У грі беруть участь 10 учнів. За результатами відбіркового туру визнається учень, що буде грати в основній грі. |
Казка з інформатики |
Мета : Закріпити та узагальнити знання термінології, показати можливості між предметних зв’язків. Вдосконалювати навички роботи в групах, вміння аналізувати та пояснювати, давати повну відповідь. Виховувати толерантне ставлення дітей один до одного, інтерес до предмету.
|
КВН - це завжди свято, веселий настрій, море жартів, вигадки. Гра відкриває зовсім інші сторони інформатики, ті, на які не завжди звертаєш увагу на уроці, при серйозній розмові про цю складу сучасну науку. Для багатьох учнів гра дасть можливість виявити свою любов до предмету, а для деяких може стати поштовхом до зацікавленості. |
Проводиться у формі уроку на закріплення теми "Інформатика й інформація. Кодування інформації".У грі беруть участь 2 команди по 5 чоловік. Час проведення - 40 хвилин. |
|
Мета: повторити раніше вивчений матеріал, зміцнити знання учнів з інформатики; розвивати оригінальність, швидкість, гнучкість мислення, пам'ять, увагу, фантазію, навички застосування знань у нестандартних ситуаціях; виховувати почуття взаємодопомоги, високу культуру мислення, інтерес до інформатики, потребу до здобуття нових знань.
|
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики.Розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість. Виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності. |
Мета заходу: розвивати знання учнів з інформатики та пізнавальний інтерес до цього предмету, виховувати культуру користувача ПК.Хід заходу:У грі беруть участь 4 учні 10-х класів, визначені попередньо за їх бажанням. Гра складається з 7 конкурсів. |
|