Пт, 14 Чер 2024, 2:39:44
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Мій банер
http://leontyev.net/

Статистика





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Точний час
Друзі сайту
Ваш IP
У категорії матеріалів: 63
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »


Мета: Поглибити знання учнів з інформатики, викликати інтерес до предмета, розширити  їх кругозір та розвивати творчий потенціал кожної дитини. Активізувати під час гри пізнавальну діяльність й виховати бажання до перемоги.
Позакласна робота | Просмотров: 1390 Добавил: Administrator | Дата: 13 Бер 2013 | Комментарии (0)

Мета:  Повторити, удосконалити і поглибити знання учнів з інформатики, здобуті у 9-10 класах. Розвивати спостережливість, кмітливість, уміння швидко переключатиувагу. Розвивати логічне мислення.. Розвивати вміння застосовувати індуктивні і дедуктивні методи в разінеобхідності. Формувати інтерес до вивчення інформатики.
Позакласна робота | Просмотров: 1143 Добавил: Administrator | Дата: 13 Бер 2013 | Комментарии (0)

Мета: викликати в учнів цікавість до самонавчання роботі з комп’ютером, сформувати у них поняття про історію розвитку ЕОМ, сприяти розвитку рішучості, активності, кмітливості, загальної ерудиції. Узагальнити розуміння терміну "комп'ютер".
Позакласна робота | Просмотров: 1140 Добавил: Administrator | Дата: 12 Бер 2013 | Комментарии (0)

Мета. Перевірити знання учнів із даної теми, поглибити  знання з історії інформатики.

Позакласна робота | Просмотров: 1164 Добавил: Administrator | Дата: 12 Бер 2013 | Комментарии (0)

 Нужен в школе всегда КВН,
Что нам нравится — не забывается.
Он приносит нам смех без проблем,
Вместе с ним у нас всё получается.
Позакласна робота | Просмотров: 1142 Добавил: Administrator | Дата: 12 Бер 2013 | Комментарии (0)

Правила гри досить прості. На першому етапі командам пропонується чотири конкурси по закінченню яких один учасник з команди, яка програла, вибуває. Хто вибуває вирішують члени цієї ж команди. На другому етапі з гравців, які залишились журі визначить трьох найсильніших гравців, які і будуть змагатися за звання "Інформатікус”

Позакласна робота | Просмотров: 1129 Добавил: Administrator | Дата: 11 Бер 2013 | Комментарии (0)

Мета:   

  • підвищення  інтересу  до  вивчення  інформатики
  • стимулювання  пізнавальної  діяльності  учнів;
  • розвиток  почуття  колективізму,  відповідальності;
  • виховання взаємоповаги, вміння працювати в  групі .

 

Позакласна робота | Просмотров: 1240 Добавил: Administrator | Дата: 11 Бер 2013 | Комментарии (0)

Мета:  закріплення навичок роботи з комп’ютером таосновних пристроїв ПК;

Позакласна робота | Просмотров: 1767 Добавил: Administrator | Дата: 11 Бер 2013 | Комментарии (0)

Мета:   

  • узагальнити  і   систематизувати  знання  з  інформатики;
  • створити умови для підвищення пізнавального  інтересу  до  уроку;
  • сприяти  розвитку  аналітичного  мислення  та  виховувати  почуття   колективізму .
Позакласна робота | Просмотров: 1206 Добавил: Administrator | Дата: 11 Бер 2013 | Комментарии (0)

Замість кнопок використовував звичайні однакові дві настільні лампи. Хто перший натиснув кнопку, після слів ведучого (помічник ведучого включав через ноутбук і проектор секундомір-таймер, програма є в додатку.) – той і відповідає перший. За цим слідкують судді-журі. 
Позакласна робота | Просмотров: 1274 Добавил: Administrator | Дата: 11 Бер 2013 | Комментарии (0)