Меню сайту
Категорії розділу
ДПА [7] |
Методична поличка [75] |
Навчально-методичні комплекти [12] |
Олімпіади [17] |
Підручники [120] |
Посібники [42] |
Робочі зошити [33] |
"Усі уроки","Мій конспект" [35] |
ПЗ - учбове [40] |
Стенди та плакати [13] |
Все для оформлення [59] |
Тиждень інформатики [8] |
Позакласна робота [63] |
Комп'ютерна література [234] |
Безпечний Інтернет [15] |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Мета: прищеплювати учням інтерес до інформатики; розвивати логічне мислення, творчість, працьовитість, упевненість у власних силах; вчити швидко й правильно орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, допомагати один одному; виховувати колективізм. |
У грі беруть участь 8 чоловік, які всі виконують завдання відбіркового туру. У півфінал вийде 4 учасники, а у фіналі змагатимуться двоє. |
Ведучий читає питання по черзі всім учасникам гри, асистент показує кількість набраних балів. Перед тим як ведучий поставить питання черговому учасникові, він може покласти набрану суму в банк. |
Мета: підвищення інтересу учнів до предмета; розширення кругозору в області інформатики; закріплення знань по предметі; спонукання до систематичного прилучення і самостійного вивчення предмета; |
Мета: зацікавити учнів інформатикою, встановлюючи зв’язки між інформатикою та іншими сферами життя; поглибити і розширити знання учнів з інформатики; розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення; виховувати активність і колективність в учнів.
|
Цілі: · Реалізація принципу розумового розвитку учнів. Розвиток пізнавальної та творчої діяльності учнів; прищеплювання навичок самостійного пошуку нових закономірностей, пробудження їх допитливості; розвиток культури колективного розумової праці. Формування і розвиток інтересу учнів до занять математикою і інформатикою, розширення кругозору учнів. |
Позакласний захід з інформатики - інтелектуальна гра, в якому беруть участь команди з учнів 9-х класів |
Мета: Дати поняття хакерства, як явище інформаційного суспільства, розвивати вміння використовувати набуті знання та вміння на практиці, зокрема в боротьбі з комп'ютерними вірусами, виховувати інформаційну культуру учнів.
|
Цей матеріал розрахований на учнів, яким відомі основні конструкції мови програмування Паскаль, функції та оператори (введення/виведення даних, розгалуження, цикл). |
Мета. Ознайомити учнів із програмами "Блокнот" та "Калькулятор". Вироблення в них умінь та практичних навичок виділяти необхідний фрагмент, копіювати його та вставляти в потрібне місце, програму.Розвивати увагу та зосередженість, навики роботи з мишкою.Виховувати наполегливість, зацікавленість програмним забезпеченням. |