Меню сайту
Категорії розділу
ДПА [7] |
Методична поличка [75] |
Навчально-методичні комплекти [12] |
Олімпіади [17] |
Підручники [120] |
Посібники [42] |
Робочі зошити [33] |
"Усі уроки","Мій конспект" [35] |
ПЗ - учбове [40] |
Стенди та плакати [13] |
Все для оформлення [59] |
Тиждень інформатики [8] |
Позакласна робота [63] |
Комп'ютерна література [234] |
Безпечний Інтернет [15] |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Мета: навчити учнів самоорганізації та самоконтролю; повторити та систематизувати знання навчального матеріалу з інформатики за 10-11 класи |
Мета: збудження прагнень учнів пдемонстру-вати знання та вміння з інформатики. |
Запропонований сценарій позакласного заходу буде корисним для популяризації інформатики серед учнів 7-9-х класів. Ігрові форми з узагальнення вивченого матеріалу спонукають до розвитку творчого потенціалу та компетентнісного підходу до навчальної діяльності. |
Інтелектуальна гра з інформатики для учнів 9 класу. Учні повторять і закріплять основні поняття, вміння, навички. Сформують досконалі навички та знання у галузі комп’ютерних технологій. Розвинеться інтерес до комп’ютерних знань |
Тема: «Весела інформатика»
Мета: Показати, що інформатика є наукою, яка займається вивченням інформаційних процесів, тобто збору, зберігання і передачі інформації. І що основним інструментом реалізації інформаційних процесів є комп’ютер. |
Інтелектуальна гра для учнів 8 – 10 класів |
Усім, хто навчає Інформатики,
Усім, хто вивчає Інформатику,
Усім, хто любить Інформатику,
Усім, хто ще не знає, що може
любитиІнформатику, присвячується! |
Мета:
· узагальнити набуті учнями знання з інформатики;
· розвивати знання та вміння учнів з інформатики, пізнавальний інтерес до комп'ютерних технологій, кмітливість, винахідливість;
· виховувати культуру користувача ПК. |
Мета: закріпити і узагальнити знання учнів по темах: «Пристрій ЕОМ», «Основні клавіші», «Текстовий редактор», «Графічний редактор»; сформувати уміння працювати з текстовими і графічними редакторами; розвинути творчі здібності учнів; прищепити любов до предмету; виховати уміння працювати в команді, відчуття відповідальності, дисциплінованості |
Мета заходу: перевірка знань, умінь і навичок з основ курсу інформатики початкової школи; перевірка загального рівня ерудиції; активізація пізнавальної діяльності учнів; виховання почуття відповідальності за себе й інших членів команди; формування стійкого інтересу до предмета інформатики. |